måndag 15 september 2008

todays happening

Tjoho!


Så började dagen lite småstressig med smärre trassel men annars fint.


Mötte upp en smått orolig Sara som hade suttit själv på Knutpunkten i över en halvtimme skulle jag tro.


Tog en frulle och snackade på.


Vi lunkade genom både affärer och stan och hamnade på en parkbänk för att vila Saras arma små fötter som hon bestraffat med ett par syndligt fina stövlar.





Köpte sushi att ta med, såklart och åkte sedan hem.


Så nu sitter jag här, mätt o belåten och funderar på en cigg.





Idag blir det babysim och plugg för min del, äntligen har boken kommit (hoppas jag innerligt om inget annat) och chill, det är ju trots allt min dag att vara ledig så får väll se hur mycket jag behöver tjafsa med T om för att faktiskt få lov att ta det lugnt, palla liksom...





Jag knäppte en bild idag som kändes så rätt:





Känner mig som en ensam sko, jag njuter av allt fint, solsken och folk som passerar förbi samtidigt jag är lika vilsen som en enda ensam liten vänstersko...

Peace!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, nina vann fethårt. :( men.. kan vi inte tävla på nytt, med en insats? :D

Anonym sa...

känner dig som en ensam sko? men alma!!!