tisdag 23 september 2008

The End...

Det är mitt sista inlägg här på blogspot, är sjukt missnöjd med stället därmed basta..
Jag är i upplösningstillstånd just nu... vill bara skrika mig hes just nu...

Och till Sofi och hennes utmaning så skall jag besvara den, men jag tycker sjukt synd om tösabiten, SKAFFA INTE BARN (läs: skaffa inte barn med idioter) om inte ni gillar att bli självmordsbenägna...

Fem saker i min frys: Majskolvar, vaniljglass, massa kött, grönsaker och is
Fem saker i min väska: Kalender, lypsyl, blöjor, servetter och parfym
Fem saker i min garderob: Kläder, snurrskåp, täcken, kuddar och väskor
Fem saker i min bil: Har ingen bil.
Fem saker i mitt badrum: Tvättmaskin, levande ljus, handdukar, en potta och massa hudvårdsprodukter.
Fem saker i mitt kylskåp: Nagellack, pesto, mjölk, bananpuré och ketchup.

Peace

Inga kommentarer: