tisdag 16 september 2008

I dont need a man?

Ja en sak.. nej två saker har jag kommit fram till inatt:
1. Nöden har ingen lag. Det är bara så. När man väl har det krisigt i en illa tajmad tidpunkt så lär man känna sig själv, hur stresstålig man är och hur mycket tålamod som sitter innanför bröstet på en.

2. Det andra jag kom fram till är att vid flera tillfällen, oftast när jag inte har tillgång till ngn särskilt teknisk eller har någon i mitt hem som kan hjälpa mig så brukar jag i slutändan klara det själv. Visserligen ett par bloss senare och några framvästa svordommar tyst mellan tänderna men ändå. Jag klarar det.

Kanske är det en bra symbbolik för vart jag står i min situation just nu - att det är surt och onekligen hårt, MEN DET GÅR. ja det funkar. I slutändan.
Så nu ska jag nog bara luta mig tillbaka och låta resten sköta sig självt?

Eller ska jag kavla upp ärmarna och försöka mer? Tips, förslag, någon?

Peace!



1 kommentar:

Anonym sa...

e de skrivaren eller? :-)