söndag 14 september 2008

skogtokig lejonunge

Pust stånk och stön!

Ja hujedamej för att vara ensamstående ibland, läs med glimten i ögat.

Min älskade lilla onge! Han fick nog försmak på rövarlivet igår för idag har tagit musten ur mig, så pass att jag redan lagt honom och t.o.m. öppnat en kall öl.

Det borde nog beskriva läget ganska väl va? :P


Idag har det bara varit en skön o solig dag, perfa söndagsväder if you ask me :)

Har hunnit med o städat och allt det där andra tjafset som tillhör hushållslivet.

Med en himla glad Alex springandes från rum till rum, Guden så skönt att ha det barnsäkrat!

och vipps så fastnade lillkillen i badrummet i en eeeevighet medans jag städade där inne, till slut vände jag mig om för att kolla vad som höll honom så lugn? Jag fick snabbt mitt svar: han satt blickstilla, med en halvöppen mun stirrandes... på tvättmaskinen! haha!




Små barn roas lätt :P


Sen var det full rulle igen och jag har fått hålla kopplet kort idag, jag har fått slåss med min unge. Det blir tufft då för INGEN ger sig för fem öre.

Men så idag vann jag, trots hans små tårar och motsträvighet. Men till vilket pris liksom, sitter här helt slut med en öl hahaha!


Nej nu ska jag ta en god väns (Sabinas) råd och bara gotta mig :)


Peace

Inga kommentarer: